Monday 22 February 2010

Grafe... Erxomai...


Pigame sto KOKO pou einai sti Camden Town. Proti fora piga. Eixa perasei apexo polles fores, douleue kai i X i kolliti tis Z ekei. Tha se pao oposdipote. OPOSDIPOTE. Einai poli omorfo, kai einai kati pou de tha evlepes pote stin Athina. H mallon tha to evlepes alla se diaforetiki diastasi. San ena palio theatro. Exeis paei pote sto Ethniko stin Konstantinoupoleos? Sto kentriko? Pou einai to palio poli palio theatro me tous treis exostes, ta polla theoreia dexia kai aristera... Me ti megali skini me ti morfi sto kentro tis, akrivos apo pano xereis, me aetomata sto kentro tou tavaniou ktl.Kai xereis pio einai to koulo? Otan mpaineis mesa, pernas apo ena tounel, mikro, to opoio se odigei sto kentro tou protou exosti, kai apo ekei apofasizeis an tha pas sto dancefloor i tha aneveis stous exostes..
Pano sti skini ta decks, me videowall dexia k aristera, ekei pou einai i plateia, to dancefloor, oi exostes me kanapedes kai bars, kai ta theoreia me mikra trapezakia stroggila psila xereis pia leo. 
Olo kokkino, me xrisa ta aetomata kai tis leptomereies pantou. O kosmos normal oxi kati to idiaitero, alla o xoros.. Toso omorfos, atmosfairikos, erotikos.
Iperoxos. 
Kai xereis pio einai to highlight? O mr.scruff einai kai cartoonist. Kai exei tous dikous tou xaraktires. Sta videowall epaize artwork me tous xaraktires tou kai itan ligo surreal.
Fadasou.
S ena tetoio xoro, kathesai ston deutero exosti, se kanape, akous iperoxi mousikoula pou sou ftiaxnei ti diathesi trela, kai opos koitas giro sou vlepeis.. Kosmo normal alla me periergo ntisimo, xereis stylish poli k etsi, na xoreuei na milaei, na filietai kai na agaliazete kai opos pineis ti mpiritsa sou koitas kato kai ti na vlepeis.. S auto ton ipokoufo fotismo enan DJ na mixarei, ta cartoonakia tou na xoreuoun kai na dinoun odigies, kai na sou lene "wobble those legs"... haha...!!
To dancefloor tigka. H Acid Jazz sou dinei tin eukairia na xoreueis poli xalara alla na goustareis pragmatika auto pou akous.
Iperoxa ti na po.

No comments:

Post a Comment